Asiakkaan yksilöllisten tavoitteiden rakentaminen ja arvioiminen - Savas

Asiakkaan yksilöllisten tavoitteiden rakentaminen ja arvioiminen      

05.10.2023

Oivalluksia ohjaukseen – etäkoulutussarja on tarkoitettu sinulle, joka kohtaat työssäsi tai muuten elämässäsi henkilöitä, joilla on erityisen tuen tarpeita. Koulutus tarjoaa sinulle työkaluja sekä uusia näkökulmia kohtaamiseen ja ohjaamiseen. 

Koulutussarja koostuu kymmenestä kahden tunnin mittaisesta etäkoulutuspäivästä, joista voit valita mieleisesi tai osallistua kaikkiin. Yhden etäkoulutuspäivän hinta on 50€ (+alv) Mikäli osallistut kaikkiin, tarjoamme yhden koulutuspäivän ilmaiseksi. 

Asiakkaan yksilöllisten tavoitteiden rakentaminen ja arvioiminen

12.12.2023, klo 14.00-16.00

Etäkoulutus

Mitkä ovat asiakkaan unelmia? Kuinka unelmista muodostetaan saavutettavia tavoitteita ja kuinka niihin päästään?  Koulutuksesta saat työvälineitä asiakkaan tavoitteiden asettamiseen, seurantaan ja arviointiin. 

Koulutusjärjestelyt:

  • Koulutus järjestetään Teamsissa eikä siitä tehdä tallennetta. 
  • Ilmoittautuminen koulutukseen päättyy 10.12.2023  
  • Koulutuksen toteutumisesta tai peruuntumisesta lähetetään vahvistus sähköpostitse viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. 
  • Linkki koulutukseen lähetetään sähköpostilla koulutusta edeltävää päivänä. 
  • Osallistumismaksu laskutetaan tilaisuuden jälkeen. 

 

Kouluttajana toimii Katja Kirjalainen

Sosionomi (AMK), neuropsykiatrinen valmentaja, puhevammaisten tulkki (eat)

Katjalla on pitkä työkokemus kehitysvammaisten ja autismin kirjon henkilöiden kanssa. Katja on toiminut kouluttajana ja ollut mukana vammaistyötä edistävässä hankkeessa.

 

Lisätietoja: katja.kirjalainen(at)savas.fi 

Koulutuksen hinta: 50 € (+ alv.)

Ilmoittaudu koulutukseen

Oivalluksia ohjaukseen -koulutussarja koostuu kymmenestä ohjaustyötä ja asiakkaan kohtaamista tukevasta koulutuksesta.

Sarjan muut koulutukset:

31.10.2023 Kuuluuko asiakkaan ääni palveluiden suunnittelussa? -työvälineitä asiakkaan mielipiteen selvittämiseen ja vahvistamiseen

15.11. 2023 Kun puhe ei riitä -keinoja keskustelun ja ilmaisun tueksi

12.12.2023 Asiakkaan yksilöllisten tavoitteiden rakentaminen ja arvioiminen

10.1.2024 Tukikeskustelu työvälineenä

1.2.2024 Menetelmiä tunnetaitojen ohjaukseen

20.2.2024 Asiakkaan osallisuuden tukeminen

13.3.2024 Näin vahvistat asiakkaan itsemääräämistä arjessa

9.4.2024 Sosiaaliset tarinat arjen hallinnan tukena

25.4.2024 Kuinka tuen asiakasta muuttamaan ei toivottua-käyttäytymistä (ennakointi, seuranta ja arviointi)

14.5.2024 Positiivinen riskienarviointi – keino toteuttaa turvallisesti asiakkaan unelmia

Lisää tietoa koulutuksista sekä ilmoittautumisohjeet löydät Savaksen koulutussivuilta.

Usein kysyttyä -sivulle ›